| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Souhrnné opakování Opakování hlásky /s/, /a/, /t/, /i/, /p/, /n/, /c/k/,/e/,/h/ a /r/ Seznámení s anglickou hláskou /m/ |
Zopakování probrané slovní zásoby - oblečení, počasí, čísla, barvy, školní pomůcky Nová slovní zásoba - hračky |
|
| Český jazyk |
Seznámení se s DI, TI, NI Dvouhlásky AU, OU Seznámení se s písmeny Q, X a W Opis slov s DĚ, TĚ, NĚ, DI, TI, NI Diktát slov Tvorba vět |
Pracovní učebnice Začínáme číst a psát Čtení slov s DI, TI, NI Hledání DI, TI, NI, AU a OU ve slovech Vymýšlení hádanek Popis obrázku Uvolňovací cviky Pololetní test z probraného učiva |
|
| Člověk a svět |
Roční období Rok a měsíce Týden |
Seznámení s typickými znaky jednotlivých ročních období Řazení měsíců a dnu v týdnů Tvoření vlastního kalendáře |
|
| Matematika |
Slovní úlohy Počítáme do 12 Krokování Orientace na číselné ose Rozdělování čísel Upevňování tvaru číslic 0-9 |
Porozumění slovním úlohám Tvoření slovních úloh Převádění příkladů do slovních úloh Sčítáme a odčítáme v oboru do 12 Krokujeme a zapisujeme změnu Doplňování součtových trojúhelníků Neposedové - vracení čísel do příkladů Pololetní test z probraného učiva |
|
| Tělesná výchova |
Procházka v okolí školy Bruslení |
Venkovní aktivity s míčem a obručemi Závodivé hry a cvičení obratnosti Bruslení na Sofijském náměstí |