Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 3, Lesson 6,7 |
Opakování slovní zásoby (oblečení) Komiksový příběh, výroba "převlékací hry" Práce s PS |
|
Český jazyk |
JV: vyvození písmena D LV: čtení příběhů z Živé Abecedy KV: práce s písankou, nácvik písmen |
Žáci poznají písmeno D ve všech čtyřech tvarech. Žáci budou číst a psát na tabulku 3-4 písmenná slova. Žáci budou pracovat se slovy a vymýšlet příběhy s písmenkovými kartami. Žáci si nacvičí psací tvary dalších písmen. |
|
Člověk a práce | Ptáci na krmítku - dlask | lepení, stříhání, práce s pastelkami | |
Člověk a svět |
Téma čas - denní režim , měření času, celé hodiny, dny v týdnu, měsíce v roce, zimní měsíce |
Celkové opakování informací o času, příprava na téma zimní období v přírodě | Vzhledem k vysoké absenci dětí před prázdninami se budeme ještě věnovat tématu Čas, hlavně - části dne. |
Hudební výchova | Postavil jsem sněhuláka na stráni |
Žáci se seznámí s novou písní. Žáci se naučí zpívat píseň Postavil jsem sněhuláka na stráni.¨ Žáci si nalepí písničku do zpěvníku a nakreslí ilustraci. |
|
Matematika |
Sezmánení s pracovním sešitem 2 Mosty Sčítání a odčítání do 12 |
Práce s mazací tabulkou - nácvik psaní číslic 0-12 Práce s bludištěm (barevné mosty) Sčítání a odčítání do 12 |
|
Tělesná výchova |
Žebřiny – vylézání, slézání, jednoduché cviky |
Opičí dráha s využitím žebřin Pohybové hry |
|
Výtvarná výchova | Valentýnský srdíčkový závěs |
Žáci budou vybarvovat žáci budou pracovat s lepidlem a nůžkami žáci budou dokončovat práci dle návodu |