Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 10 - Grammar - is going to/are going to |
Uč.s.104-106 PS s. 94-97 |
|
Český jazyk |
JV - opakování - shoda podmětu s přísudkem, vzory podst.jmen, mluvnické kategorie podst.jmen a sloves LV - sci-fi příběh KSV - akrostich; vypravování |
dokončení kapitoly 13 | Dne 7.5. máme v prac.sešitě dokončeno do str.12/cvičení 10 |
Člověk a svět |
Děj - husité - opakování, doba pohusitská Zem - nová kapitola Nerostné bohatství a průmysl ČR Přír - příroda na jaře |
- | |
Matematika |
A: opakování - písemné sčítání a odčítání, dělení G: úsečka, přímka, kolmice - rýsování kolmic |
Prosím co nejdříve dětem pořídit pravítko - trojúhelník s ryskou a kružítko. Pokud možno v průběhu příštího týdne, nejpozději do pondělí 19.5. Děkuji. |
|
Tělesná výchova |
Po - tělocvična- trénink hodu míčem, hry Stř - hřiště - skupinové hry, běh na krátkou trať, fotbal |
Ve středu mít úbor na venkovní TV. | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Patterns in nature Alena Dámová: Sociální sítě |
Christina Bek:
Students will identify different natural patterns. We will create nature rubbings using different patterns that we find. Alena Dámová: Seznámení s novým tématem Typy sociálních sítí, jejich účel, výhody vs. nevýhody Vennův diagram Diskuze |
|
Workshop |
ART/CRAFT - spring art - flowers HV - rhythm |
VV - malba vodovými barvami, stínování, kresba ČaP - stříhání a lepení |