| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Unit 2 - úvod: Zapamatování klíč. informací; Tiché a hlasité čtení; Rozvoj slovní zásoby |
UNIT 1 test Úvod UNIT 2: uč. str. 30 - 32, prac. sešit str. 12 |
Úterý - UNIT 1 test: slovní zásoba UNIT 1, was (not)/were (not), tvorba vět vč. otázek (složit větu z přeházených slov), určování času, jednoduché čtení s porozuměním |
| Český jazyk |
JV: Slovní druhy ohebné a neohebné; LV: Čtení s porozuměním, práce s textem; KV/SV: Práce s textem, čtení s porozuměním |
Uč. str. 26/1; str. 27; Prac. sešit str. 16-17 |
|
| Člověk a svět |
Z: Kraje a krajská města ČR: Praha, Středočeský, Karlovarský, Ústecký; P: Živá příroda - houby |
Z: Uč. str. 8-9; P: Uč. str. 11-13 |
|
| Matematika |
Dělení se zbytkem; Písemné počítání (velká čísla); Sudá a lichá čísla |
Uč. str. 19/59; str. 25/8,9,10(a,b,c,d); Prac. sešit str. 14/9; str. 16/5,8; str. 17/9,10,11 |
Středa - krátká samostatná práce na známky: slovní úloha (násobení a dělení - viz. např. prac. sešit str. 15/4) |
| Tělesná výchova | Plavání | Plavecký výcvik v Podolí | |
| Výběrový seminář |
Christina Bek:
Preserving natural items Francesca Key: Creative Writing Sofie Krysanova: Drama |
Christina Bek:
Students will clean and preserve natural items. We will use two different techniques. Francesca Key: Revolting Recipes Sofie Krysanova: Reading the script with emotions, practising the roles. |
Christina Bek:
On your way to school collect fresh, colorful leaves, flowers, or grass. Cestou do školy sbírejte čerstvé, barevné listy, květiny nebo trávu. Sofie Krysanova: Download the script here: https://docs.google.com/document/d/1bE9SR8yHz4kVdVOr3kMUVc6E2P__9NJztfekxSwvLoQ/edit?usp=sharing |