Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
Cambridge Exam practice: writing, speaking, English in use : Příprava na blížící se zkoušky |
Kenneth Arnold:
Exam practice: writing, speaking, English in use : Mluvený projev, poslech s por., čtení s por., psaní |
:
Termín zkoušky: 12.12. - viz rozpis v mailu Do konce listopadu mají žáci k dispozici e-learning. |
Chemie | uhlovodíky | test - názvosloví nasycených a nenasycených uhlovodíků | možnost práce s vlastním "tahákem" |
Člověk a společnost |
Světová hospodářská krize Nástup Hitlera v Německu |
Předpoklady, průběh a důsledky Světové hospodářské krize na Československo a svět ve 30.letech 20.století, F.D.Roosevelt a politika New Deal Německo přelomu 20-30.let a okolnosti, které dopomohly nástupu Hitlera k moci v Německu, volby 1932 a 1933, Hitlerova propaganda za účelem ovládnutí Německa |
2.12 - prověrka - Osobnosti První republiky |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Sport und Musik | Zaměříme se na dvě témata: sport a hudba. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Rutina diaria - A1 | expresión escrita, trabajo con los audios | |
Matematika | Algebraické výrazy | Operace s výrazy - krácení a rozšiřování lomených výrazů. Rovnice s neznámou ve jmenovateli. Příprava na přijímačky: dokončení testu 3. | Páteční test: Krácení a rozšiřování lomených výrazů. |
Přírodopis | zemětřesení | skupinová práce žáků - zpravodajská informace o zadaném zemětřesení, práce s kritérii | |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Gymnastika. Míčové hry. Jakub Cupal: gymnastika kruhy, možná fotbal venku dle počasí |
Zora Houdková:
Akrobatická sestava. Přeskoky.Přehazovaná. Volejbal. Jakub Cupal: 1 |
Jakub Cupal:
gymnastika v hale, fotbal venku |
Výtvarná výchova | Vánoční přání | - grafika | |
Základy společenských věd | Nazi propaganda | Nacistická propaganda - oslavná X očerňující - práce s videoukázkou | |
Zeměpis | Politický zeměpis - typologie států a zóny napětí | Upevníme si témata, která minulý týden představili žáci ze všech skupin. | Hodnocení skupinové práce a zadáni práce v GC. |